time

när vi lämnade in vårat  arbete och sa

nu är vi klara

då frågade pär oss några veckor senare om vi ville fortsätta med detta, tanken att leva miljömedvetet på ett nytt sätt.

jag sa att jag vet inte. för jag tycks vara en av de där som tror att det inte går att förändra som enskild individ.
det är den större bilden...

men att förändra den åsikten kan vara en kamp i sig självt.

hur skulle man kunna ändra den stora bilden som en enskild individ?

som politiker!
som engarerad i organisatioen!
som högre uppsatt person i större företag.

jag ska anmäla mig frivillig för att hjälpa till vid ett katthem i sthlm nån dag i veckan. för mig räcker det nu under min period av snar lycka.

för vi har (snart) tagit studenten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0