Jag är en sista-minuten-människa

Jag märkte det redan i högstadiet:
Jag och planering går inte ihop. Det bara funkar inte - hur mycket vi än försöker!

Jag är sista-minuten-människan som sitter uppe kvällen innan dead-line och gör färdigt arbetet.

När vi började med projektarbetet så märkte jag snabbt, precis som Micha, att detta inte var min grej.
Inte särskilt konstigt med tanke på att projektarbete och planering går hand i hand.

I går natt/i morse så filade jag lite på loggboken ( Curse you!) när jag, så där lite lagom trött och apatisk efter allt kaffedrickande, märkte att jag missat att göra en del saker som jag borde ha gjort - en rapport om Berzeliusdagarna, skriva lite om Al Goores film mm.

Så det är med detta i åtanke som jag kommer tillägna dom kommande nätterna till att göra det jag är bäst på - att göra saker som måse göras. Saker som måste göras nu! 
Saker som egentligen redan borde varit gjorda. ;)

Två veckor it's a piece of cake, Micha!



I morgon är en annan natt.

Peace out!

Kommentarer
Postat av: m

lolcats!!!!!!!!!!!!!!

2008-04-15 @ 11:25:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0