Vardagen- Michaela

På morgonen vaknar jag och äter frukost. Jag gillar äpplen. Speciellt hemifrån. Det är miljövänligt.
Jag åker till skolan med buss. Inte lika bra som tåg, men enda alternativet.
I skolan är jag inte årets energibov. Om det är kallt sätter jag på mig en till tröja. Och mössa.
Jag använder också väldigt sällan datorerna.
När jag kommit hem(med buss), så börjat energiboven i mig väckas.

Så här kan det se ut.
Dator, mat. tv , dator. Men då inefattar iaf data tiden den tid jag skriver plugg på datan.
Tv kollar jag bara max en timme per dag på ca två gånger i veckan. Data ca 3 timmar per dag (fan nu ljuger jag).

Duscha ca 15 min i lite för varmt vatten.

Hemma bor jag i villa och vi har inte så himla varmt. Jag har dessutom aldrig min golvvärme på!

Eller så åker jag tåg hem till stockholm och åker sedan bil till stallet som tar 30 min. Det är miljöosmart.

Nu ska Tomas ändra mitt liv. Om han är snäll mot mig kan jag kanske vara snäll och låta han spela mer än 1 timme WOW per dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0