Om att ändra ett beteende

I förrgår avnjöt jag mitt sista 30 minuters bad (ialllafall det sista på ett par veckor) och igår trädde Michaelas regelverk i kraft.

                                                                                                                                         

Jag tog bussen fram och tillbaka till jobbet (15 kronor dit, 17 kronor hem - kan busschaufförer räkna? >_>). Tog inte så värst mycket längre än att åka bil och jag kunde läsa på lite psykologi A under resans gång. Nästa gång tar jag dock med mig ett par vantar för det var lite kallt. ^^'



Väl hemma blev det en snabbdusch på fem minuter och sen lite avkoppling vid datorn.. i sådär 4 timmar. ><
Ajajaj, jag måste nog förhandla lite med Michaela på just den regeln.. ^^'

image9

Annars var det lätt att göra lite småförändringar och ser fram emot att fortsätta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0