Torsdag.

Livet tar konstiga vägar ibland. Man får se till att hålla i sig då. Annars finns chansen att man ramlar av.

Ibland är man mer eller mindre peppad att skriva projektarbets blogg. Det låter ju inte så intressant eh?

Hur jag har förbättrat mig med miljön!

jag försöker be papi att bara köpa säsongsfrukt! tror det funkade..

Ingen jävla mer stand-bye läge på tv. klickar av den på stora knappen på en gång. tar ca 5 sekunder.

fan jag ber aldrig mer om skjuts av pappa när jag lika bra skulle kunnat åka buss.

sa till Tomas idag om hans oliver han borde tackat nej till, dom är ju importerade ;)

den är nog aldrig säsongsfrukt!


Nej nu ska jag kanske läsa om etanolbilar.
Tills dess kanske ni kan stänga av datorn eller nått.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0