Polisen- på sina feta rumpor som pappa sa.

Alla kan ha sin egna åsikt om hur världen ska räddas.

Idag på väg hem från Willys berättade pappa för mig om när han förra veckan åkte fast på en 70 väg i 85  km/h.
Han fick böta 3000 jäkla kronor. För 15 km/h. Är inte det skandalöst.

Iaf pappas raseri var inte att vänta.
"kan inte polisen ägna sig åt knarklagning, mord, slagsmål istället för att ta fast pappor som är stressade"

jag tycker papi har rätt.
Den närmaste 15 min förmedlade han sin ilska till mig. Lyckades gjorde han. I 85km/h hastighet.
jag vette fan om det hjälper att ge folk böter.
Det finns väll ingen statistik på att böter får folk mer varsamma.
Är det inte sant att kungafamiljen får ca 10 böter i veckan. Dom har ju råd med det så dom bara fortsätter.

Fan polisen sätt dit dom istället. Snälla. Eller gör något med era rumpor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0