Dead-line närmar sig!

Sjuk och jävlig vaknade jag idag kl 14.00 och erinrade mig vad sam-språkarna sa på Eng CAE lektionen: "Projektarbetet ska vara klart innan lovet". VAD?! Tänkte jag. Omöjligt.

Men sanningen är att dead-line närmar sig. Först fick jag lite panik när jag tänkte på detta, men sen kom jag på att vi har faktiskt jobbat en del med detta. Vi har skrivit många inlägg (främst Micha dock :3) och jag tror vi båda har blivit lite mer miljömedvetna.

Nu är det dock ett par saker som återstår att fixa:

- Prata med tanterna på expeditionen (fasa!)
- Skriva rent loggboken (the horror!)
- Utvärdera bloggen och våra "levnadsregler"
- Göra någon slutgiltlig redovisning / produkt


100 timmar är ingenting! Teoretiskt sett kan man ju faktiskt göra hela sitt projektarbete från scratch på bara 4 dagar! Det ordnar sig nog. ;)


Kommentarer
Postat av: AK

Aaaaaaaaaaah! Skräck! Jag kommer dö!

2008-02-26 @ 20:35:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0