List.

Tiden går snabbt förbi. Mamma och jag kollade in studentklänningar härrom veckan. (vi är inte överrens!!)

Läste nyss hela bloggen. Tog ett tag och jag skrattade till vid enstaka inlägg.

Min favorit är denna , det tjyvlyssnade inlägget. Några killars syn på miljömedvetenhet. Ganska äkta och ärligt tycker jag.

Den jag ogillar mest är en obekväm sanning inlägget. Filmen var dålig. Och nu i och med matematik breddning kursen inser jag sanningen i mätvärden. Al Gore utnyttjar bara vår egenskap att gå på allt media pumpar i oss.
Jag gillar inte filmen och det den står för. Det kan jag stå för. Miljömedvetenhet ska inte komma utvingad ur en film. Det ska komma från omgivningen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0