Hur det kan gå.

Okej. APRIL NU!!!!!!
näst nästa måndag sitter vi vid den här tiden på en strand på Cypern och dricker deras inhemska öl KEO.

men det jag lärt mig med detta. snabbt nu.

Projektarbete passar inte mig alls.

Flyg hit och flyg dit. Det är inte här det ska börja. Flyet är inte det mest relevanta.

Utan nej det mest relevanta är din vardag! Min vardag. Jag kan påverka!!

Dagen jag slutade duscha 15 min spelade roll.
Dagen jag slutade koka 1 liter vatten för att ta 2 dl till mitt té spelade roll.
Dagen jag slutade be om skjuts till skolan av pappa för det regnade spelar också roll.

Jag, du, våra vänner. Alla spelar roll. So simple.

Det är verkligen de små sakerna i livet som spelar roll.

Varför är förpackningar till saker 3 ggr så stora än de behöver vara?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0